fbpx

Lumea noastră se confruntă cu o provocare foarte serioasă odată cu răspândirea coronavirusului, dar inca există speranță .

Întreprinderile au fost puternic afectate, deoarece economia a avut de suferit din cauza COVID-19. Magazinele alimentare au rămas cu rafturi goale, în timp ce restaurantele arată ca orașele fantomă.

Este o oportunitate unică pentru branduri să se unească! a spus social-media managerul  Savannah Keck. „Comunitățile noastre au nevoie acum una de cealalta  mai mult ca niciodată. Oamenii au nevoie de sprijin, înțelegere, educație, resurse. Social media poate oferi toate acestea și poate fi un instrument extrem de puternic dacă este folosit corect. „

În calitate de proprietar de afaceri, căutați probabil modalități de a supraviețui acestui valului  care a schimbat bugetele americanilor.

Încercați să rămâneți pozitivi – O să fie mai bine

Dacă urmăriți constant știrile despre coronavirus, vă  întrebati probabil dacă vom mai putea ieși din casă din nou.

Dar această situație nu va dura pentru totdeauna. Iar afacerea dvs. nu se închide.

După cum a spus un expert medical la ABC’s 20/20 , luni seară, „o să se înrăutățească înainte să se îmbunătățească.” Dar nu treceți cu vederea sfârșitul acestui citat: va fi mai bine.

Vrei dovada? Nu căutați mai departe de unde a început coronavirusul.

Potrivit CNN, China ridică restricțiile de călătorie, iar viața revine la normal. Epidemia de coronavirus a fost în mare parte oprita în China, carantina a fost ridicata și angajații se întorc la muncă. China a raporta in iunie doar 20 de cazuri noi de COVID-19. Acesta este un contrast imens față de februarie, când China  raporta mii de noi infecții cu COVID-19 pe zi.

Știri chiar mai bune au venit joi, când in China a fost un eveniment. Pentru prima dată din decembrie, China nu a prezentat noi cazuri interne de coronavirus.

Europa si Statele Unite sunt cu aproximativ șase până la opt săptămâni în urma Chinei în privinta răspândirii virusului. Dacă tendința se menține, SUA si Europa ar trebui să aiba, de asemenea, o scădere dramatică a testelor COVID-19 pozitive cândva în jurul lunii iunie-iulie.

Aceasta ar trebui să fie doar o mică pauza pentru afacerea dvs. Și curand, când normalitatea se va întoarce , nu vrei să fii lăsat în urma adversarilor  in cursa pentru recastigarea veniturilor pierdute.

Într-un moment cand multe s-au oprit, proprietarii de afaceri trebuie să mearga  înainte cu realitatea că vor trebui să aiba  o a doua jumătate a anului fiscal 2020 foarte buna pentru a-și îndeplini obiectivele financiare.

Ceea ce nu doriți să faceți acum este să încetați cu eforturile dvs. in marketingul digital. Aceasta ar fi o greșeală și o pierdere completă de timp și resurse pe care le-ați adus deja în afacerea dvs. pentru a obține un avantaj  pe o piață online aglomerată. Ați pierde teren în fața concurenților și ați pune afacerea în situația de a eșua în a doua jumătate a anului 2020, când – din toate indicațiile – am fi trecut deja de acest nefericit focar de coronavirus.

Istoric vorbind, afacerile care au ales o strategie mai progresivă de reorientare a cheltuielilor în timpul recesiunii au depășit întreprinderile care au făcut taieri masive.

Un studiu care s-a concentrat pe ceea ce s-a întâmplat în timpul unei recesiunii a afectat performanțele unei companii după recesiune. Studiul a constatat că liderii de succes, care tranzacționează o rentabilitate mai scăzută pe termen scurt pentru câștigul pe termen lung, s-au reorientat mai degrabă decât au redus cheltuielile.

Un studiu Harvard Business Review al  4.700 de companii publice a analizat cu trei ani înainte, în timpul și după recesiuni. Studiul a identificat procentul de companii care și-au depășit rivalii: 21 la sută pentru întreprinderile care au optat pentru prevenire (reducerea cheltuielilor) și 37 la sută pentru cele cu  orientare mai progresivă. Studiul a constatat că „firmele care reduc cheltuielile mai repede și mai adânc decât rivalii nu înfloresc neapărat. Aceștia au cea mai mică rentabilitate (21 la sută) de a trece în fața concurenței când vremurile se îmbunătățesc. „

Mai mult, un raport Bain a constatat că o abordaare corecta în anii slabi are un impact imens asupra ritmului de creștere al companiei după îmbunătățirea economiei.

10 idei de marketing digital care trebuie luate în considerare în timpul coronavirusului

1. Stati conectati cu clienții dvs. pe rețelele de socializare în timpul unui moment critic

Cu totii avem de-a face cu impactul pe care l-a avut pandemia de coronavirus asupra vieții noastre, indiferent dacă ați fost testat pozitiv sau nu. Ne luăm toate măsurile de precauție. Suntem închiși în casele noastre și copiii noștri nu merg la școală. Nu ne putem vizita prietenii. Nu putem mânca la restaurantele noastre preferate sau să mergem la filme. Sigur, inconveniente minore, dar cu toate acestea deranjante. Acesta este un moment pentru a arăta cu adevărat empatie față de ceilalți și pentru a ajuta acolo unde poți. Este un moment în care toți trebuie să fim sensibili – nu prea insistenti – dar este o oportunitate excelentă pentru ca firma dvs. să iasă în evidență într-o perioadă dificilă. Mai multe persoane se află acum pe rețelele de socializare în timp ce sunt blocate acasă, căutând noutati și încearcand să rămână conectate într-o națiune dintr-o dată izolată.

De asemenea, folosește-ți afacerea pentru a contribui la băncile de produse din zonă sau pentru a ajuta persoanele în vârstă la cumpărăturile alimentare. Și promovează-ți faptele bune  pentru ai ajuta la construirea brandul tau.

Este o oportunitate unică pentru branduri să se unească! Comunitățile noastre au nevoie acum reciproc mai mult ca niciodată. Oamenii au nevoie de sprijin, înțelegere, educație, resurse. Social media poate oferi toate acestea și poate fi un instrument extrem de puternic dacă este folosit corect.

2. Asigurați-vă că afacerea dvs. poate fi găsită online

În cazul în care nu ați observat, mai multe persoane sunt online chiar acum decât în ​​masini sau mergand pe trotuare. Traficul online a crescut semnificativ în ultima perioadă și va continua să urce . Cu toții suntem lipiți de computerele și telefoanele noastre, căutand noutati în comunitatea noastră. De asemenea căutăm  divertisment și modalități de a trece timpul. Pentru mulți, asta include cumpărăturile online.

Orice lucru online acum va fi consumat mai mult ca niciodată. Acesta nu este momentul pentru a nu fi  online. Ar trebui să utilizați strategii de optimizare a motoarelor de căutare (SEO) pentru a urca în partea de sus a paginilor de rezultate ale motoarelor de căutare Google (SERP), astfel încât afacerea dvs. să poată fi găsită cu ușurință. Acesta nu este un moment pentru o afacere să intre într-o scoică și să-ți scoată capul la fiecare câteva zile pentru a vedea dacă a apărut soarele.

Oamenii încă plasează comenzi și au nevoie de lucruri chiar și când sunt acasă. O mulțime de oameni continuă să contacteze companiile în timpul orelor de lucru și acest lucru nu se va schimba doar pentru că sunt acasă. Concurența dvs. se poate ajusta, dar asta nu înseamnă că trebuie să opriți totul și să pierdeți vânzările.

3. Publicitatea pay-per-click (PPC) este o mișcare inteligentă

Cu mai mulți oameni acasă în fața ecranelor lor, este o oportunitate excelentă pentru companii să folosească marketingul PPC pentru a se conecta cu clienții lor și pentru a obține un avantaj competitiv. Si este o șansa mare să economisești bani din bugetul de marketing digital. În medie, costurile pe clicuri au scăzut cu 6 la sută pe toate verticalele față de săptămâna trecută, potrivit Jacob Wulff, managerul principal al PPC. Și probabil că CPC va continua să scadă în săptămâna următoare, reducând suma de bani pe care un agent de publicitate o plătește unui editor pentru fiecare clic pe anunț. Acest lucru oferă afacerii dvs. o altă oportunitate de a extrage acea cotă de piață pierdută de la alții care se retrag în acest timp.

Este un moment excelent pentru a vă continua marketingul digital, deoarece alți agenți de publicitate pot parasi piata  în acest moment, a spus John Powell, managerul PPC, „iar firmele pot prinde trafic și conversii din cauza concurenței reduse. Avem în minte interesele clienților și lucrăm pentru a oferi soluții pentru a menține expunerea în timp ce acordăm prioritate cheltuielilor bugetare în aceste perioade incerte.

4. Rămâneți în față sau săriți în fața concurenței

SEO  ajută să crească traficul organic pe site-ul dvs. web și să treacă peste concurența dvs. Doriți să fiți pe prima pagină in Google – și în partea de sus a listei – astfel încât, atunci când clienții dvs. caută anumite cuvinte cheie, sunteți compania la care  ajung primii. Pentru a urca în vârful SERP-urilor este nevoie de timp și de strategii de optimizare strategică. Dacă nu continuați să vă optimizați site-ul și conținutul zilnic, pierdeți teren prețios în rezultatele căutării, iar căderea  ar putea costa companiei dvs. mii de euro/lei în venituri pierdute.

Este important să rămâneți în fața curbei și să faceți tot ceea ce este posibil pentru a vă menține site-ul web actualizat și optimizat. Nivelul concurenței în cadrul firmelor va crește probabil în viitorul apropiat și, de asemenea, este important să rămâneți competitivi cu strategia dvs. de marketing digital pentru a vă ajuta site-ul să se plaseze mai sus decât concurenții.

Ce nu vrei să faci este să oprești o campanie SEO. Aceasta poate fi o greșeală critică pentru afacerea dvs. Beneficiile și veniturile dvs. vor avea de suferit. Dar, dacă alții aleg să revină pe SEO, este, de asemenea, un moment perfect sa faceti si mai multe eforturi pentru a depăși concurenții.

Concurenții ar putea să își oprească campaniile din cauza fricii lor de ceea ce este în față sau de situația lor actuală. Acesta este un moment excelent de a-ți consolida campania pentru a-ți îmbunătăți clasamentul și a depăși potențialii concurenți.

5. Pregătiți-vă afacerea pentru saltul inapoi

După cum am menționat anterior, epidemia de coronavirus ar trebui să se estompeze (la fel ca în China) după câteva luni. Atunci revine normalitatea și se stabilizează obiceiurile de cheltuieli ale consumatorilor. Trebuie să vă amintiți că SEO este mai mult o strategie pe termen lung. Ceea ce faci astăzi pentru campania ta SEO îți va afecta traficul de căutare organică în două luni. Întreruperea campaniei SEO acum ar putea avea un impact dăunător asupra potențialului de venituri peste două luni începând de acum, când coronavirusul începe să devină o memorie îndepărtată.

În calitate de profesioniști SEO, munca pe care o facem astăzi va afecta rezultatele de peste câteva luni. Dacă opriți impulsul acum când piața începe să crească, nu veți vedea rezultatele pe care le doriți. Anticipați perioadele scăzute, pregătiți-vă și apăsați acum, în timp ce alții incep sa renunte. Rezultatele vor fi în favoarea ta când vei avea nevoie.

6. Circumstanțele unice oferă oportunități pentru o ofertă specială

În această perioadă de timp incertă, aveți ocazia să va ajutati clientii oferind reduceri speciale care vă vor păstra veniturile. Identificați-vă produsele tinta și creați o ofertă specială. Multe persoane stau in case si navigheaza, cautand reduceri pentru a economisi bani în timpul acestei perioade plina de tulburări. Este o modalitate excelentă de a interacționa cu clienții și de a menține un flux constant de venituri care vă va menține porțile deschise. Puteți să vă extindeți ofertele speciale prin intermediul reclamei cu plată pe clic (PPC) și al social media.

Fiți pregătiți să intrați în acțiune cu noi strategii care să vă ajute brandul să revină pe o „piață sănătoasă”. Pregătirea ar trebui să înceapă astăzi.

7. SEO local este acum mai relevant; La fel și recenziile dvs. online

Cu toții ne-am redus deplasarile și rămânem aproape de casă. În rarele perioade în care părăsim casa, căutăm destinații din apropiere pentru servicii și consumabile. Așadar, doriți să vă asigurați că afacerea dvs. utilizează strategii SEO locale pentru a vă optimiza site-ul  pentru căutările „lângă mine”. Doriți ca clienții din regiunea dvs. geografică să vă poată găsi cu ușurință online, astfel încât să se adreseze mai întâi dvs. Într-un moment în care cu toții căutăm mai multă comoditate, aceasta oferă afacerii dvs. șansa de a oferi asistență într-un moment critic pentru cei din jur.

Un alt mod de a vă stimula SEO local în această perioadă este să nu uitați de importanța adăugării de recenzii pozitive. În timpul coronavirusului, gestionarea reputației online este la fel de importantă ca întotdeauna, deoarece acesta este un moment minunat pentru a vă conecta cu adevărat cu publicul țintă în timpul unei perioade haotice. Pentru a oferi serviciul sau produsul adecvat oamenilor într-un moment stresant ca acesta – atunci când au nevoie cel mai mult în timpul acestei pandemii COVID-19 – este probabil să fie recompensat cu o recenzie strălucitoare.

Chiar dacă Google My Business (GMB) a suspendat temporar publicarea recenziilor online, ar trebui totuși să apăsați pentru a primi recenziile transmise, astfel încât să fie publicate atunci când GMB revine la normal. O modalitate de a-ți spori brandul în timpul unei crize este să apelezi la o companie profesionistă de gestionare a reputației online care să te ajute cu răspunsurile la recenzii.

Companiile au o oportunitate extraordinară de a-și îmbunătăți profilul de recenzii Google în această perioadă de criză. Multe companii nu vor adăuga recenzii din cauza lipsei de atenție, astfel încât unele companii pot crea un avantaj competitiv cu o abordare proactivă.

Acesta este, de asemenea, momentul perfect pentru a începe o campanie de marketing Amazon pentru a profita de creșterea comerțului electronic.

Acum este un moment perfect pentru întreprinderile de comerț electronic să utilizeze marketingul digital. A existat un flux masiv de consumatori care cumpără online odata cu  evenimentele recente, determinând întreprinderi precum Amazon să angajeze aproape 100.000 de angajați noi pentru a se pregăti pentru creșterea afacerii. Utilizați marketingul digital acum pentru a ieși în evidență.

8. Fii pregătit să te schimbi ca afacere și informează-ți clienții

Într-o situație fluidă, afacerea dvs. ar trebui să fie, de asemenea, fluidă. Acesta este un moment în care ar trebui să găsiți modalități de a vă conecta cu clienții cum nu a-ti facut-o pana acum. Asta arată empatie și vă păstrează relevant într-un moment în care afacerea dvs. a putut fi afectată de persoanele care stau acasă. De exemplu, restaurantele se închid chiar acum, deoarece clienții nu iau masa. Ar trebui să vă asigurați că oferiți servicii de livrare gratuită (livrare acasa, comandă din masina și ridicare din parcare). De asemenea, anunțați clienții că v-ați imbunatatit practicile sanitare și cum faceți acest lucru în mod special.

Dar și alte afaceri ar trebui să se adapteze chiar acum, în timp ce rămânem. Salile de fitness și-au închis ușile pentru a preveni răspândirea coronavirusului, dar de ce să nu oferim cursuri de antrenament online chiar acum? Dentiștii ar putea oferi consultări online. Magazinele alimentare trebuie să aiba puncte de ridicare a comenzilor. Toate aceste oportunități pot fi sporite prin campanii strategice de social media.

Deoarece oamenii sunt obligați să stea in carantina în acest moment, va exista mai multa publicitate ca niciodată , astfel încât oamenii vor consuma mai mult marketing digital pe toate fronturile. Oamenii vor căuta pe social media în special noutati cu privire la închideri, noi proceduri pentru firme și știri. De asemenea, aceștia vor căuta cum reacționează brandurile și întreprinderile la mediul de afaceri actual. Acum este probabil cel mai important moment pentru a fi vizibil digital, deoarece alte forme de marketing tradițional vor fi blocate.

9. Nu cădea victima mișcării de panică

Câtă hârtie igienică ai acasă acum? Dacă răspunsul dvs. este un dulap plin, sunteți probabil unul dintre oamenii care s-au prezentat la magazin când isteria coronavirusului a început să se accelereze. Nu asa vreti  să reacționați dacă doriți să implementați o strategie inteligentă de marketing digital. Nu vrei niciodată să faci o mișcare de panică. Întotdeauna doriți să utilizați valori și să analizați toate datele pe care le aveți disponibile înainte de a lua o decizie.

Reacțiile spontane nu se termină cu bine de obicei în marketingul digital. Aveți grijă când reacționați rapid la o schimbare bruscă a economiei sau a pieței.

Economia nu se oprește. Proprietarii de case au încă nevoie de furnizori de servicii la domiciliu. Oamenii au încă nevoie de bunuri și servicii. Banii se schimbă în continuare, iar consumatorii se bazează în continuare pe Google pentru a găsi oameni cu care să facă afaceri.

10. Folosiți acest timp pentru a finaliza ce nu ati reusit pana acum

Acum ca nu mai circulați la birou sau nu aveti ședințe în persoană, probabil că programul dvs. a eliberat ceva timp pentru dvs. Acele articole de marketing de care ai uitatși au fost trecute cu vederea pot fi acum abordate.

Poate că site-ul dvs. web are nevoie de un design nou. Profesioniștii în webdesign vă pot revizui site-ul în două luni, în timp ce lucrează de la distanță. Acesta este, de asemenea, un moment excelent pentru ca un specialist în optimizarea ratei de conversie să efectueze un audit CRO al site-ului  pentru a vă asigura ca  call-to-action (CTA) transformă oportunitatile în clienți. De asemenea, este un moment ideal pentru a efectua un audit SEO al site-ului dvs. web pentru a vă asigura că maximizați strategiile de optimizare.

Acesta este un moment perfect pentru îmbunătățirea de sine. Folosește-ți timpul liber pentru a lucra la prezența ta SEO, cum ar fi curățarea casei într-o zi de zăpadă.

Este un moment minunat să folosesti o parte din orele pentru a revizui strategia de marketing cu specialistul tău.

De asemenea, după ce ați supraviețuit închiderii companiei din cauza coronavirusului, va trebui să vă intensificați eforturile de marketing digital pentru a relansa compania in a recupera timpul pierdut.

Afacerile dvs. trebuie să fie agile și pregătite să se schimbe rapid

Întreprinderile trebuie să rămână agile în timpul acestei crize economice, din cauza restricțiilor care există în ceea ce privește carantinele, distanțarea socială și autoizolarea din cauza coronavirusului.

Ar trebui să cauți modalități noi de a-ți servi clienții în timp ce aceștia rămân în mare parte în casele lor în fiecare zi. Întreprinderile care gandesc sanatos și arată abilitatea de a se adapta rapid cu noile idei de marketing COVID-19 vor ieși înaintea celor care nu reușesc să își modifice abordările.

Multe companii oferă acum serviciile plătite ca opțiuni gratuite, inclusiv unele resurse de auto-îmbunătățire și divertisment de care puteți beneficia.

Doar întreprinderile „esențiale” rămân deschise. Dar doar pentru că nu mai poți primi clienții la fata locului, nu înseamnă că trebuie să încetezi să mai vinzi sau să îți oprești marketingul digital.

De exemplu, saloanele de infrumusetare nu sunt considerate întreprinderi „esențiale” și au fost închise în majoritatea orașelor. Dar ghicește ce? Oamenii au încă nevoie de tunsori. Așadar, acum caută pe Google „Cum să tai părul fiului meu” sau „Cum să-mi tai părul acasă”. Ca proprietar de salon de coafură, puteți profita de acest nou trafic de căutare, scriind conținut care se concentrează pe acele cuvinte cheie și răspunde la aceste întrebări. Includeți un videoclip pentru o îmbunătățire a SEO. Și exact așa, aveți ocazia să ajungeți la noi clienți și să vă consolidați brandul care vă va poziționa mai bine pentru întoarcerea la muncă.

Gândește-te la asta pentru afacerea ta. Te afli într-o industrie care a fost afectată de închiderea bruscă? Ce caută acum clienții dvs.  pentru că nu îi puteți servi?

Cea mai bună modalitate de a executa conținut și SEO pentru acest tip de stimulare a mărcii și abordare orientată în timpul COVID-19 este prin angajarea unei companii de marketing digital cu servicii complete. Dar, dacă bugetul dvs. nu vă permite să faceți acest lucru, puteți posta totuși conținut pe site-ul sau pe blogul dvs. care ar acoperi cuvinte cheie de actualitate, care sunt acum mai relevante .

Trimite articolul pe: