fbpx

Deoarece lucrăm pentru a ne asigura că clienții noștri profită la maximum de soluțiile lor și își ating potențialul maxim online, CSB oferă o garanție extinsă de 30 de zile pentru site-urile web create de noi și o politică de mentenanță (întreținere) pentru soluțiile pe care le construim și le găzduim. Nu orice designer de web sau companie de dezvoltare oferă acest tip de garanție, dar noi o oferim. O facem pentru că dorim ca oamenii cu care lucrăm să aibă succes și să fie mulțumiți de soluțiile lor și de serviciul pe care l-au primit de la noi.

V-ați gândit la un plan de mentenanță a site-ului vostru web?

Ce acoperă garanția site-ului web?

Detaliile specifice ale garanției site-ului web variază în funcție de fiecare soluție și contract, dar schița de mai jos ar trebui să ofere o idee generală despre capacitățile și acoperirea noastră pentru soluțiile nou construite.

Garanția site-ului acoperă codul și grafica dezvoltate de noi (CSB). Garanția acoperă erorile sau omisiunile personalului nostru timp de 30 de zile după ce situl e live. Orice cod modificat de către client și / sau aplicații terțe utilizate în site-ul web nu intră în sfera garanției noastre. Acuratețea conținutului furnizat sau aprobat de client pentru a completa site-ul web este responsabilitatea clientului, iar modificările sunt considerate solicitări de modificare.

  • Răspuns la solicitarea dvs. de asistență în termen de 24 de ore, atunci când este trimis corect online, telefonic sau prin e-mail.
  • Asistență cu orice linkuri stricate (butoane nefunctionale) despre care se raportează că trebuie reparate.
  • Asistență cu mesajele de eroare și problemele de încărcare a sistemului raportate de utilizatori.
  • Asistență cu problemele întâmpinate de utilizatori atunci când încearcă să redea fișiere video și audio sau să vizualizeze și să descarce imagini sau documente.
  • Asistență cu problemele de vizualizare raportate de utilizatori în cazul în care site-ul dvs. web nu se afișează corect în anumite tipuri de browser definite în contractul dvs. (de exemplu, Internet Explorer și Firefox).
  • Asistență pentru orice întrebări sau probleme apărute cu sistemul de baze de date CMS sau programul de comerț electronic.
  • Restaurarea oricărui proiect online care a fost vandalizat sau hack-uit.
  • Actualizări de imagini – adăugarea, editarea și dimensionarea oricăror imagini adăugate la site-ul web existent care nu intră sub incidența aspectului sau a designului real al site-ului web existent.
  • Actualizări de text – adăugarea, editarea și / sau eliminarea oricărui text sau copie de pe site-ul existent, inclusiv orice articole, rapoarte, informații de contact și descrierea produsului sau serviciului.
  • Funcționalitate – asigurarea faptului că toate link-urile / imaginile funcționează corect și examinarea stării generale și a funcționalității corespunzătoare a site-ului web.
  • Instalare de patch-uri, remedieri, actualizări ale sistemului de operare sau server; instalare de pachete software suplimentare pe sistemul de operare sau pe server; instalare de patch-uri, remedieri sau actualizări la pachete software suplimentare.

Ce este exclus din garanția site-ului web?

  • Asistență pentru orice probleme sau erori care apar sau sunt cauzate de sistemul de găzduire, cu excepția cazului în care noi vă găzduim situl.
  • Asistență pentru orice probleme sau erori care apar sau sunt cauzate de o eroare generata de client.
  • Sistemele dezvoltate de alte agenții decât CSB nu sunt acoperite de garanție.
  • Orice sarcină de dezvoltare web solicitată care nu a fost menționată în mod explicit în contractul clientului. Aceasta poate include, dar nu se limitează la: design grafic, modificări CSS, modificări de aspect, mutarea sau adăugarea de conținut, orice funcționalitate nouă, câmpuri de formular suplimentare și / sau validarea câmpurilor și probleme cauzate de administrarea site-ului clientului.
  • ** Redesign a site-ului – domeniul de aplicare al acestui contract este limitat la întreținere și nu permite reproiectarea completă sau parțială a site-ului existent. Dezvoltatorul poate sfătui Clientul cu privire la orice lucrare solicitată care se încadrează în aceste limite care ar putea necesita un contract separat.
  • Marketing online – domeniul de aplicare al acestui contract nu include efectuarea de modificări la metaetichetele existente, etichetele Alt, titlurile, cuvintele cheie sau descrierile paginilor. Aceste sarcini se încadrează în domeniul optimizării motoarelor de căutare sau al marketingului de site-uri web și necesită un alt contract.
  • Analiza traficului site-ului web – Analiza și raportarea traficului site-ului web, analiza vizitatorilor și defalcarea surselor de trafic. (Trebuie să existe o codificare adecvată pentru ca această funcție să poată fi solicitată și poate fi instalată ca o actualizare în temeiul prezentului acord)
Trimite articolul pe: